Često postavljena pitanja
Pred Vama su pitanja koja od poštovanih klijenata često dobijamo.
Kako bi uštedeli i Vaše i naše vreme, potrudili smo se da Vam ovde odgovorimo na njih. Budite slobodni da nam se obratite putem kontakt forme ukoliko Vas interesuje još nešto, ili želite da zakažete Vaš termin.
Hvala Vam na interesovanju!
Možda i najvažnije pitanje: Zašto da rezervišemo baš Vas?
Kao tim vrhunskih profesionalaca koji se ovim poslom bavi još od 2010. godine, cenjeni u zemlji i inostranstvu, izdvojili bi sledeće epitete koji nas opisuju:
Prijateljstvo. Uvek ćemo se potruditi da vas dobro upoznamo pre venčanja tako da naša prisutnost na dan vašeg venčanja bude više prepoznata kao prisustvo dva prijatelja u pozadini, a ne kao prisustvo nekoliko stranaca koji prosto “upadaju” i ne uklapaju se u vaš prostor.
Posvećenost. Ostaćemo do kraja Vašeg venčanja kako bi do poslednjeg momenta napravili što više divnih, spontanih fotografija. Umesto da gledate na sat i brinete o trenutku kada će Vas fotografski tim napustiti, samo uživajte u svom danu!
Strast. Strastveni ljudi dovode kvalitet svojih usluga na najveći mogući nivo! Strast prema poslu koji obavljamo mami Vam osmeh kada pogledate svaku fotografiju koju dobijete posle venčanja.
Obraćanje pažnje na detalje. Kroz objektive naših foto-aparata i kamera vidimo nešto što možda Vi, zbog uzbuđenja ili previše emocija, nećete videti na dan Vašeg venčanja a jako je bitno da baš ti detalji budu ovekovečeni.
Ljudske veštine. Kao neko ko se celi život bavi poslovima koji su usmereni na ljude, naučio sam da poštujem svaku različitost – nacionalnu, versku, bilo kakvu drugu. To znači da od mene, kao i od celog tima, možete očekivati maksimalnu profesionalnost – uvek sa osmehom na licu!
Ako pada kiša, ako pada sneg, ako rano padne mrak, ako frizura i šminka kasne, ako je gužva u saobraćaju – ne brinite – imamo Vas, a Vaše će slike i dalje biti neverovatne.
Sviđa nam se Vaš rad. Kako da rezervišemo termin?
Pre svega drago nam je da Vam se naš rad dopada. Srećni i zadovoljni klijenti naša su najveća preporuka!
S obzirom da smo orijentisani na “destination wedding” fotografiju, te da zbog toga vrlo mali deo dana u toku godine provodimo u Srbiji, najbolji način je da nas kontaktirate putem kontakt forme i proverite da li smo dostupni za Vaš termin.
Odgovor od strane nekog od člana tima dobićete u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko se ispostavi da smo slobodni za datum koji ste odabrali, pristupamo zakazivanju sastanka preko Zoom aplikacije. Tada se dogovaramo oko paketa koji ćete uzeti, oko eventualne izmene paketa kako bi u potpunosti bio prilagođen Vašim zahtevima. U slučaju da Vam celokupna ponuda odgovara, pristupa se zakazivanju termina. Termin se zakazuje uplatom avansa u iznosu od 50% od cene odabranog paketa.
Koliko unapred treba rezervisati termin?
U zavisnosti od doba godine u kome organizujete venčanje, potrebno je rezervisati termin minimum tri meseca unapred. Radimo limitiran broj venčanja u Srbiji – samo 15 na godišnjem nivou, tako da je bolje da se javite i rezervišete termin na vreme. Svakako, možete se javiti i nekoliko dana pred venčanje, ali Vam ne možemo garantovati da smo slobodni baš za Vaš datum.
Da li su cene usluga fleksibilne?
Iz poštovanja prema svim klijentima koji plaćaju punu cenu, naše cene nisu fleksibilne.
Međutim, nudimo širok raspon paketa što znači da sigurno možete odabrati paket koji Vam finansijski odgovara. Takođe, svaki paket možemo modifikovati prema Vašem ukusu, pa samim tim možemo korigovati cenu paketa.
Nudite li popuste za venčanja radnim danom ili venčanja izvan sezone?
Bez obzira na dan u nedelji ili mesecu u godini, sva venčanja imaju jednaku količinu posla i stoga se sva naplaćuju po istoj ceni.
Kakve su Vaše cene u odnosu na konkurenciju?
Fotografisanje venčanja svakako je investicija, ali zapravo nije tako visoka ako uzmete u obzir vreme koje nam je potrebno. Većina ljudi pretpostavlja da su fotografi venčanja plaćeni samo za 8+ sati (u našem slučaju to je često 12 – 14 sati) koje potroše na dan venčanja. Stvarnost je zapravo puno drugačija. Moj tim i ja u proseku radimo 40-60 sati po venčanju. To uključuje sastanke s parom, traženje prikladnih lokacija za vaše fotografisanje, sortiranje hiljade fotografija i njihovo uređivanje. Te fotografije zatim treba, radi sigurnosti, kopirati na više diskova i jedan server – a sve to ima svoju cenu.
Naša cena je takva zbog našeg iskustva, sposobnosti stvaranja lepote u svim situacijama, naših visokokvalitetnih finalnih proizvoda, i zato što je naš rad vredan ulaganja.
Da li mi sami biramo lokaciju za svadbenu foto-sesiju?
Lokaciju za svadbenu foto-sesiju možete izabrati sami, ali možete pitati i za savet te tako zajednički diskutujemo o lokaciji ili lokacijama za fotografisanje. Ono što naš rad razlikuje od konkurencije jeste poznavanje izuzetno atraktivnih mesta u zemlji i inostranstvu. Vaše je samo da se prepustite istraživanju sa nama i da očekujete prelepe fotografije sa bilo koje tačke na planeti.
Kada dobijamo naše fotografije?
Rok za isporuku fotografija u digitalnom formatu je 10 radnih dana, mada često to bude i brže. Iz opravdanih razloga /službeno putovanje, špic sezone itd./ ovaj rok se može produžiti, ali samo u dogovoru sa mladencima.
Da li možemo da uradimo fotografije koje smo dobili u digitalnom formatu?
Naravno, to se i preporučuje! Fotografija u digitalnom formatu je tekovina 21. veka, ali je fotografija na foto-papiru ipak mnogo trajnija, i uspomena je za čitav život. Fotografije možete uraditi u saradnji sa nama, ili u bilo kojoj fotografskoj radnji u Vašem mestu, s obzirom da ih dobijate bez logoa i u rezoluciji koja je sasvim dovoljna za štampu u foto-laboratoriji.
Kako funkcioniše naplata?
Pri rezervaciji datuma potrebno je uplatiti minimum 50% od iznosa paketa koji ste odabrali. Ostalih 50% plaća se na dan venčanja. Angažovanja preko paketa /dodatni sati foto-sesije drugog dana, angažovanje dron operatera i slično/ plaćaju se po obavljenom zadatku.
Šta ako je naša svadba van granica Srbije?
S obzirom da smo se opredelili za fotografisanje venčanja van granica Srbije, putovanje je za nas sastavni deo posla. Radi pružanja više informacija, molimo Vas da nas kontaktirate putem kontakt forme.
Kada i zašto nam je potreban i drugi fotograf?
Ukoliko ste pozvali više od 150 zvanica na proslavu Vašeg venčanja, definitivno razmislite o još jednom fotografu iz našeg tima. Prednosti drugog fotografa:
– glavni fotograf je zadužen za detalje i spontane fotografije, drugi fotograf je zadužen za dokumentarne fotografije /poziranje sa gostima i sl./
– pokrivanje venčanja iz više uglova – samim tim ćete imati više kvalitetnih fotografija
– ukoliko se pripreme kod mladenaca odvijaju u isto vreme, a na dve različite lokacije, dva fotografa mogu pokriti kompletne pripreme